läste på en annan blogg!

Jag var inne på en annan blogg och läste ett inlägg om Naturlig skönhet! Naturlig skönhet för mig är när man är helt osminkad och vacker. Har man sminkat sig och gjort läppförstoringar, ögonlyft, kindben osv osv tycker inte jag det är en naturlig skönhet, du kan var mycket vacker med smink, men smink ska inte dölja den ska framhäva din skönhet! Jag tycker det är konstigt att säga till en som är full med makeup och opererad att du är en naturlig skönhet (dock inget fel med operationer) men naturlig skönhet är väl en skönhet av naturen själv, en skönhet där du inte behöver göra något, inget smink ingenting det är en naturlig skönhet för mig! vad tycker ni?
 
 
Mrs V
2013-05-21 @ 08:04:25
URL: http://boobluscious.blogg.se

Jag kan hålla med typ. Men jag kan tycka att man kan va en naturlig skönhet med smink... som du skrev, smink som framhäver, inte döljer.

Skillnad på sminkad och sminkad... Att bara sminka och förstärka sina drag tycker jag fortfarande kan vara en naturlig skönhet.
Som mascara ex, mina ögonfransar är jättelånga (upp till ögonbrynen) men dem är helt genomskinliga naturlig för jag är så ljus i hyn och hår så ser ut som jag inte har ögonfransar utan mascara.. men jag har ju faktiskt och superlånga
Att förstärka något man har är ändå naturlig för mig på något sätt :P

Men när man gör om sig med smink och blir någon man inte är utan... det är inte naturlig skönhet för mig. Hehe

Svar: du har långa ögonfransar, dem e säkert skitsnygga med mascara ;) ja de har du rätt i, har man långa ögonfransar i sig själv och det inte syns, och man sätter på mascara så har man fina ögonfransar i sig själv :) men inte om man gjort ögonfransförlängning tycker jag, men som sagt man ska framhäva sin skönhet med smink inte dölja :)
klaramrtensson.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

klaramrtensson.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag skriver om skönhet, mode och mina intressen. Jag lägger upp videos om tips till vad jag gjort. Enjoy! Puss

RSS 2.0