Städa

Jepp idag blir det städa lite och därefter blir de träning. Igår körde jag kondition, spinning, de e är roligt tycker jag men de sjuka va att när jag va på spinningen så ville jag stå upp och cykla och då går ledaren av sin cykel och kommer fram till mig och säger att följer jag inte hennes pass kan jag gå ut och köra i gymet!! asså spinningpass är ledarens uppgift att ge inspiration och motivering att cykla hur roligt är de att cykla ute i gymet!? nä jag stannade kvar i spinningpasset och cyklade vidare.
Anyway träningen idag blir styrka, hade även velat köra ett konditionspass också men får se om jag pallar :P
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

klaramrtensson.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag skriver om skönhet, mode och mina intressen. Jag lägger upp videos om tips till vad jag gjort. Enjoy! Puss

RSS 2.0